вторник, 22 августа 2017 г.

Украина и государство Украина. В чем отличия?

Анатолій Балахнін

Читаємо Конституцію України.
Україна і держава Україна. В чому відмінності?
Україна, як держава, проголошена в Ст.1КУ. Але в передмові Україна в якості держави не згадується. Тобто згадується попередня формація і умови переходу від попередньої формації до визнаної в Конституції України не демонструються.
Таким чином текст передмови «громадян України» та «землі України» ще не може бути прочитаним, як «громадян держави Україна, що визнається цією Конституцією» та «землі держави Україна, що визнається цією Конституцією».
Тоді про яку Україну йде мова?
Авжеж про споконвічну додержавну та позадержавну країну Україна, на землі якої її жителі і створили новий суб’єкт міжнародного публічного права державу Україна.
Чи зникла в цей момент країна Україна? Ні. Вона існувала, існує і буде існувати незалежно від суб’єктів міжнародного публічного права, що створюються волею її жителів або всупереч їх волі.
Саме тому суб’єкту публічного права державі Україна жителі землі України доручили лише частину функцій – «…Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави…» Ст.3КУ
Саме тому для суб’єкта публічного права держави Україна жителі землі України – люди українського народу – жорстко обмежили її повноваження:
1. Ст.5КУ – «Україна є республікою.
Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами.
Ніхто не може узурпувати державну владу.»
Визначений і зафіксований вектор впливу народу на державу, а не навпаки.
2. Ст.6КУ – «Державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову.
Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.»
Визначені і зафіксовані напрямки діяльності суб’єкта публічного права держави Україна.
3. Ст.7КУ – «В Україні визнається і гарантується місцеве самоврядування.»
Визначений і захищений від впливу суб’єкта публічного права держави Україна додержавний позадержавний напрямок діяльності українського народу.
4. Ст.8КУ – «В Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.»
Людина українського народу захищена навіть у випадку абсолютної узурпації всіх гілок державної влади в Україні.
5. Ст.15КУ дуже показова – «Суспільне життя в Україні ґрунтується на засадах політичної, економічної та ідеологічної багатоманітності.
Жодна ідеологія не може визнаватися державою як обов'язкова.
Цензура заборонена.
Держава гарантує свободу політичної діяльності, не забороненої Конституцією і законами України.»
Фактично визначається, що держава діє, як суб’єкт-гарант, на території країни Україна. Конституція України визначає права людей українського народу, а держава їх забезпечує.
6. Ст. 17КУ – «Захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу…
Збройні Сили України та інші військові формування ніким не можуть бути використані для обмеження прав і свобод громадян або з метою повалення конституційного ладу, усунення органів влади чи перешкоджання їх діяльності…»
Дуже важлива стаття для розуміння взаємовідносин держави України та українського народу. Український народ є суб’єктом додержавного волевиявлення при визначенні своєї справи, і використовує державу для виконання визначених функцій. Тобто держава Україна не може мати власну волю, що відокремлена або не враховує волю українського народу.
Проміжні висновки вже були.Тепер основний:
Коли український народ, хто свідомо, а хто і підсвідомо довірився соціальним лідерам, та прийняв Конституцію України, тоді ми створили новий інструмент – суб’єкт публічного права державу Україна.
Ми створили його для забезпечення та гарантування своїх прав та свобод, як людей українського народу.
В той самий час ми так і не отримали свої конституційно гарантовані права та свободи, що були узурповані в українського народу окупаційним режимом «урср», який діяв на землі України.
На фоні неприхованого, навіть демонстративного збагачення персон, що наближені до керівництва суб’єкта публічного права держави Україна, дуже помітним стає факт антиконституційної діяльності органів державної влади, що спрямована на недопущення вступу українського народу в конституційно забезпечене право власності суб’єктами володарювання в Україні.
Так що саме не відповідає прагненням українського народу при здійсненні влади через органи державної влади?
Головні причини такі.
1. Органи влади не створювались українським народом після набуття чинності Конституцією України. Вони за державницькою архітектурою відповідають деспотії радянської влади, і не можуть бути пристосовані для діяльності в умовах абсолютного народовладдя.
2. Повністю збережені всі силові структури радянської влади зо всіма зв’язками, як з органами державної влади в Україні, так і з керівними органами окупаційного режиму «срср» в Кремлі.
3. Ні узурпатори влади в Україні та їх керівники в Кремлі (свідомо), ні силові структури в Україні (безсвідомо) не зацікавлені в створенні конституційних органів влади в Україні та в реалізації конституційного народовладдя. В такому випадку вони втратять свої надможливості та безкарність за чисельні злочини проти українського народу. Повністю усвідомлюючи всю глибину злочину проти українського народу вони йдуть на репресії проти активістів української політичної нації та змову з ворогами суверенної та незалежної України.

 народ України є власником органів влади?
Управление
Анатолій Балахнін Авжеж. 
Це ми їх створюємо та наповнюємо сенсом існування, надаємо необхідне обладнання, персонал та інше забезпечення їх функцій. 
Це ми, як засновники, приймаємо рішення про доцільність їх існування, необхідність розформування, і їх власність поверта
ється до нас в розпорядження.
Це саме ми визнаємо факти розкрадання народної власності і приймаємо рішення про покарання злочинців і повернення награбованого.
Авжеж народ власник органів державної влади.

Безкарність та вседозволеність - ознаки панівної касти. Якою себе вважає Уряд Узурпаторів та пов'язані з ним радянці.
Особлива спільнота, що зформувалась в середовище українського народу, та користується "печерою з награбованим".
Ми для них лише маска, що легітимізує їх існування.
Немає можливості знищити їх зсередини. Вони розчиняють і перетворюють на одного з своїх. Або знищують.
Але можна там, де вони ще не існують.
Зборами людей українського народу та конституційним безпосереднім народовладдям.
Якщо органи влади в державі Україна нездатні здійснювати владу українського народу, тоді український народ здійснює владу безпосередньо. Ст.5КУ.
Захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу. Ст.17КУ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий