воскресенье, 25 июня 2017 г.

Претензии к нам со стороны зам.губернатора Ю.Ю.Клименко. Наш ответ.

Суть претензий:
незаконное использование изображения Малого государственного герба на бланках и печатях,
использование отсутствующего в ЗУ "О местном самоуправлении" понятия "Уполномоченный территориальной громады", предупреждение об открытии уголовного дела по ст. 353 УКУ
Для того, чтобы было понятно, о чем идет речь, выдержка из УКУ:
1. Самовольное присвоение власти или звания должностного лица посягает на авторитет государственной власти и на систему государственного управления.
2. Состав преступления образует самовольное, необоснованное присвоение власти, которая предоставляется законом ее представителям (прокурорам, судьям, депутатам, следователем, работникам милиции и др.)., Или звания должностного лица (офицера милиции, например), соединенное с совершением при этом каких-либо общественное опасных действий - присвоение чужого имущества, лишения свободы, доступа к секретной информации и т.п.. Если совершение таких действий наказывается уголовным законом, то содеянное образует совокупность преступлений, предусмотренных статьями 146, 191 и 353 УК.
3. Самовольное присвоение власти или звания совершается умышленно, с целью совершения общественно опасных действий. Самовольное присвоение власти или звания должностного лица для совершения общественно полезных действий (например, с целью пресечь правонарушения или задержать правонарушителя) состава преступления не образует.
4. Ответственность за самовольное присвоение власти или звания должностного лица наступает с шестнадцати лет. Должностные лица, которые самовольно присвоили себе власть или звание другого должностного лица с целью совершения обще-но опасного деяния, подлежат ответственности за должностное преступление по ст. 365 УК.
Наш ответ зам.губернатора Ю.Ю.Клименко
ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА СЕЛИЩА БІЛОГОРІВКА
Уповноважений у справах територіальної громади селища Білогорівка


Вих. від 22.06.2017 № 22062017/1

Луганська обласна державна адміністрація
Заступнику голови Ю.Ю.Клименко

Відповідь на лист від 26.05.2017р. за №6/31-2709

На Ваш лист від 26.05.2017р. за №6/31-2709 повідомляю наступне.
12.04.2017р. ми направили  Вам Повідомлення про укладення Договору, копію Рішення зборів від 07.04.2017р., копію Договору територіальної громади с.Білогорівка.
У копії Рішення було зазначено, що ми вирішили
1) безпосередньо здійснювати самоврядування згідно ст.5,69,140,142,143 Конституції України,
2) укласти Договір про створення територіальної громади як форми безпосереднього самоврядування та прямого народовладдя,
3) вирішувати всі питання, що стосуються учасників  Договору  територіальної громади, на загальних зборах громади або на підставі субдоговорів.
4) розробити та виготовити 3 печатки з зображенням Малого Герба України
5,6,7) затвердити текст печаток
8) документи скріплювати печатками
9) доручити уповноваженому скріплювати документи печаткою
У відповідності із ЗУ Про звернення громадян  ст.20 Термін розгляду звернень громадян Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження.
Відповідно до Конституції України Ст. 1. Україна є суверенна і незалежна, демократична, соціальна, правова держава.
Відповідно до ст. 5 Конституції України народ є носієм суверенітету і єдиним джерелом влади. Саме народ (безпосередньо та через обраних представників), визначає форму, порядок і межі здійснення державної влади. Тому влада народу є первинною і вищою щодо державної влади, а народний суверенітет є фундаментом державного суверенітету;
У ст. 15 Конституції України проголошено, що суспільне життя в Україні грунтується на засадах економічної, ідеологічної та політичної багатоманітності.
Згідно ст. 69 Конституції України Народне волевиявлення здійснюється через вибори, референдум та інші форми безпосередньої демократії.
Згідно ст.140 Конституції України Місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.
Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи.
Згідно ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні
Ст.1. Територіальна громада - жителі, об'єднані постійним проживанням у межах селища.
Ст.6. Територіальні громади. Первинним суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада села, селища, міста.

У Конституції України та законах України відсутній вичерпний перелік формувань чи форм представництва інтересів територіальної громади (ст. 15 Конституції України: суспільне життя в Україні грунтується на засадах економічної, ідеологічної та політичної багатоманітності, ст. 69 Конституції України Народне волевиявлення здійснюється через … та інші форми безпосередньої демократії).
Як єдине джерело влади в Україні, народ має право на будь-яку форму волевиявлення, крім тієї, яка прямо заборонена Конституцією і законами. Таким чином крім форм безпосередньої демократії, які прямо передбачені законом, дозволеними та допустимими є й інші не заборонені форми безпосередньої демократії. Результати народного волевиявлення у визначених Конституцією ( 254к/96-ВР ) та законами України формах безпосередньої демократії є обовязковими.
Так як форми місцевої демократії можуть бути різноманітні, то і назви представника (посадової, службової особи) можуть бути різноманітні. Згідно ст. 173.ЦК України Представники держави, Автономної Республіки Крим, територіальних громад 1. У випадках  і  в  порядку,  встановлених  законом,  іншими нормативно-правовими   актами,   від   імені  держави,  Автономної Республіки Крим, територіальних громад за спеціальними дорученнями можуть  виступати  фізичні  та  юридичні  особи,  органи державної влади, органи влади Автономної Республіки Крим та органи місцевого самоврядування.
У Конституції України та законах відсутня заборона мати такого представника (посадову, службову особу),  як Уповноважений територіальної громади. 
Згідно ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні Ст. 21. Обмеження прав територiальних громад на мiсцеве самоврядування згiдно з Конституцiєю та законами України може бути застосоване лише в умовах воєнного чи надзвичайного стану.

Щодо ст. 353 ККУ. Конституцією та ЗУ встановлюється, що територіальні громади в межах своїх повноважень діють самостійно, незалежно від державних, громадських та інших органів та посадових осіб, взаємодіють з ними на підставі взаємних договорів та рішень. Ми здійснюємо владу безпосередньо, про що надіслали вам повідомлення 12.04.2017. Це право надане нам Конституцією України.  Влада народу є первинною і вищою щодо державної влади, тоді як за даними Мінюсту Білогорівська селищна рада здійснює державне управління, розпорядчий акт, на підставі якого створено юридичну особу, відсутній

Назва юридичної особи
БІЛОГОРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ПОПАСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Ідентифікаційний код юридичної особи
04337096
Місцезнаходження юридичної особи
93310, Луганська обл., Попаснянський район, селище міського типу Білогорівка, ВУЛ. КІРОВА, 1
Дані про розпорядчий акт, на підставі якого створено юридичну особу
Дані органів статистики про основний вид економічної діяльності юридичної особи, визначений на підставі даних державних статистичних спостережень відповідно до статистичної методології за підсумками діяльності за рік
Код КВЕД 84.11 Державне управління загального характеру

 

 Ми є жителями с.Білогорівка, територіальна громада с.Білогорівка, що знаходить відображення у наших документах.

Щодо використання зображень малого Державного герба України. Державні символи повинні використовуватись у порядку, що встановлений законом. На даний час законом порядок використання державних символів не встановлений. На даний момент відповідальність за порушення порядку використання державних символів діючим законодавством не передбачена.

              
За перешкоджання діяльності територіальних громад та інших субєктів місцевого самоврядування з боку державних органів, їх посадових осіб та інших державних службовців, на яких розповсюджується дія ЗУ «Про державну службу», а також інших юридичних та фізичних осіб в законодавстві України встановлена кримінальна, адміністративна, матеріальна та інші види юридичної відповідальності. Це зокрема ст.340 ККУ про незаконне перешкоджання організації або проведенню зборів, мітингів, походів, демонстрацій, ст.364, 365 ККУ про зловживання владою або службовим становищем, про перевищення влади або службових повноважень та ряд інших.



З повагою,
людина, Уповноважений у справах
територіальної громади селища Білогорівка                                                                                                                                                           В.І.Писана



 

Комментариев нет:

Отправить комментарий